AnaSayfa İletişim Aşk Sözleri Anlamlı Sözler Twitter Sözleri Kalp Resimleri Facebook Sözleri Resimli Sözler Burçlar

Aşk Sözleri (Aşk Mesajları)


''Birgün üzülür, anlarsan degerimi. Sen dön gel, yeterki tut elimi.''


''Zor mudur gözlere bakarken aşkı görmek? Yoksa sadece aşk mıdır gözlerdeki tek gerçek?''

''Sen benim gözyaşlarımı silen Sen benim yüzümü güldüren Sen benim acılarımi dindiren Bir sarkimsin hic bitmeyen...''

''Dudaklarında hangi alkolü barındırıyorsan her gülüşün sarhoş ediyor beni.''
''AŞK Demek Sen demek eyy sevgili bana varlığı yeter..''

''En Büyük Cesaret Ayrılacağını Bile Bile Aşık Olmakdır.''

''Herkesin var bir hayali, benimki sensin sevgili...''

''Saatler gunler aylar yillar gecerde bir sen gecmezssin benden ..''

''Ben hiç dilek tutmadım hep dua ettim. ömrüm ömrünle olsun diye Seni Seviyorum.''

''Sana her baktığım da bişeyler oluyo içimde seni o güzel gözlerine her baktığımda kendimi görüyorum nedeni sen benimsin senin ömrün bana ait seni sewiyorum aşkım...''

''gözlerine bakınca dalıyorum içindeki aşka beni nasıl sevdiğini anlıyorum bende seni seviyorum..''

''Ben sana ölümün kıyısından yaşama tutunmuş bir hayattan geliyorum..''

''Herkesin sarılırken asla bırakmak istemediği bir kişi, bütün sokaklarını dolaşmak istediği bir şehir, ve yaşamak istediği bir film vardır.''
''Yeryüzündeki en mükemmel sevgili sensin…''
''Ne zɑmɑn onu ɑnlɑtmɑyɑ çɑlışsɑm, tekrɑr ɑşık oluyorum…''
''Herkesin bir umudu vɑrdır, bir sɑvɑşı, bir kɑybedişi, bir ɑcısı, bir yɑlnızlığı, bir hüznü, çünkü; Herkesin bir gideni vɑrdır, içinden bir türlü uğurlɑyɑmɑdığı.''
''Ne zɑmɑn onu ɑnlɑtmɑyɑ çɑlışsɑm, tekrɑr ɑşık oluyorum…''

''Görücü usulü bir aşk istiyorum. Gördükçe göresim gelsin, görmeyince ölesim… – İlhan Berk''
''Revamıydı harap olmak ,aşkın ile her an yanmak.Yokluğundan başka nedir,sevip sevip sensiz olmak.Aşkın yüce dağlar kadar ,içerimde volkan kaynar,  anlar mısın sen küçüğüm,aşık olan beni anlar.''
''Sen benim aşk araken bulduğum değil,Hiç aklımda yokken aşık olduğumsun.''

"Aşk güzeldir ama karşılıklı ise. Karşılıksız ise seni içten yıkmaya çalışan düşman gibidir. Anlamadan savaşı kaybedersin..." 

"Sevmek olağanüstü, aşk basittir. Sevmenin taklidi olmaz; aşkin sahtesi vardır..." 

"Bir can düşün bedensiz; bir beden düşün kalpsiz; bir kalp düşün sevgisiz; birde beni düşün sensiz: İşte bu imkansız.."

"Sonsuz bir gecenin sessizliğinde aşka düğümlenmiş sevgiyi arıyorum..."


"Bir tek seni sevdi yüreğim, bir tek senden vazgeçemedi; bir tek seni gördü gözlerim, isterim ki sende kapansın sevgilim..."


Kısa Aşk Sözleri, harika aşk sözleri, Full Aşk, Etkileyici Aşk Sözleri, En Güzel Aşk Sözleri, aşk sözleri, aşk sms'leri, Aşk Mesajları, Anlamlı Aşk Sözleri, aşk sözlerini oku, aşk sözleri ve anlamları, aşk sözleri hakkında, aşk mesajları ve anlamları,

2 yorum: